Passa al contingut principal

BON DIA FAMÍLIES!!




ÀNIMS, JA SOM DIJOUS🙋🙋


AVUI PER ANIMAR-VOS, COMENÇARÉ PENJANT UNA SÈRIE DE FOTOS QUE ESPERO VOS FACIN RECORDAR ELS BON MOMENTS QUE PASSAM A L'ESCOLA.

SESSIÓ DE MÚSICA








TALLER DE MATEMÀTIQUES.




DARRER DIA DE CARNAVAL A L'ESCOLA.





SEMBRANT UN CODONYER AL PATI.




EL PRIMER DIA DE PSICO.





























ARA VOS PROPOSO JUGAR AL"QUI ÉS QUI? " AMB DOS INFANTS QUE TENEN EL MATEIX NOM, PAU I, PER TANT, S'ESCRIUEN IGUAL. LA MANERA DE DIFERENCIAR-LOS ÉS LLEGINT LA PRIMERA LLETRA DEL SEU COGNOM. AGAFA LA FEINETA DE LA CARPETA I UNEIX AMB UNA LÍNIA CADA NOM AMB LA FOTO CORRESPONENT. DESPRÉS REPASSA MOLT A POC A POC AMB UN LLAPIS O UN RETOLADOR AQUESTA GRAFIA SEGUINT LA DIRECCIONALITAT CORRECTE. DARRERA LA FITXA TROBARÀS UNA P MOLT GRAN QUE PODRÀS DECORAR AMB GOMETS.
PER ACABAR, NO T'OBLIDIS D'ESCRIURE EL TEU NOM.



HE COMENÇAT A REBRE CORREUS D'ALGUNES FAMÍLIES I HE SABUT COM ESTAU  I AMB QUI, COM ENYORAU ELS AMICS I LES AMIGUES I LES ESTONETES QUE DEDICAU A FER FEINETES.
GRÀCIES A TOTS I A TOTES.


BESADES A TOTS I A TOTES!!💖💖


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BON DIA FAMÍLIES!!!

 S'ACABA EL CURS I TOT FA OLORETA   D'ESTIU!!! HEM ARRIBAT AL DARRER DIA DEL CURS!   TOT JA ENS FA PENSAR EN L'ESTIU I AMB LA NOVA NORMALITAT. EL CONFINAMENT HA ESTAT MOLT LLARG I SEGUR QUE HI HA HAGUT TEMPS PER TOT: JOCS, NOVA ORGANITZACIÓ, RUTINES PER MANTENIR HORARIS I SOBRETOT MOLTA IMAGINACIÓ I PACIÈNCIA. ESTIC MOLT CONTENTA DE COM HA ANAT TOT DURANT AQUEST CURS I DE L'EVOLUCIÓ TAN POSITIVA DELS INFANTS I DE LA COL.LABORACIÓ DE TOTS VOLTROS; AIXÍ QUE ENHORABONA A TOTHOM!                                                          

ENGLISH

IT'S TIME TO SAY GOODBYE LITTLE MONSTERS IT'S BEEN A REAL PLEASURE BEING YOUR ENGLISH TEACHER HAPPY SUMMER HOLIDAYS!

BON DIA FAMÍLIES!!!

EL DARRER DIMARTS D'EXPERIMENTACIÓ!!!    SURARAN   O   S'ENFONSARAN?   NECESSITARÀS: UN RECIPIENT AMB AIGUA.   OBJECTES DE DIFERENTS MATERIALS QUE TINGUEM PER CASA (CLAUS, LLAPIS, TISORES, TAPS DE PLÀSTIC, JOGUINES, CULLERES...) ABANS DE FER-HO ÉS CONVENIENT QUE ELS INFANTS FACIN LES SEVES PRÒPIES HIPÒTESIS I VOS DIGUIN EL QUE PENSEN QUÈ PASSARÀ AMB L'OBJECTE, ENCARA QUE NO SIGUI LA RESPOSTA CORRECTE ÉS IMPORTANT QUE ELS HI DEMANEU, HO PENSIN I HO VERBALITZIN