Passa al contingut principal

BON DIA FAMÍLIES!!





JUGAM AMB ELS GRAFISMES


Resultat d'imatges per a fotos de jocs amb grafismes



El foment d'activitats de grafomotricitat és molt important ja que permetrà a l'infant el traç de grafies que l'ajudaran a adquirir destreses motores, que seran la base pel desenvolupament futur de l'escriptura.


  AVUI DIVENDRES VOS PROPOSO JUGAR AMB SUPORTS GRANS COM:

  • UN TROS GRAN DE PAPER CONTINU.
  • EL TERRA DE LA TERRASSA.
  • UN TROS GRAN DE CARTRÓ.
  • UNA CARTOLINA DE COLOR CLAR.



iniciacion letra





I PINTAR AMB DIFERENTS ESTRIS:
  • CERES
  • PINZELLS GRUIXATS
  • RETOLADORS
  • DITS




mural: trazo vertical


  • LA GRAELLA DEL FORN 






  • AMB ELS COTXETS QUE TENS A CASA



Ceci est le blog de la classe de Pre Kindergarten 2010/2011 du Lycee Internation...




  • MARCAR DIFERENTS TRAÇOS I REPASSAR

Cinco juegos para pintar en el patio y aprovechar los espacios - LA GACETA Tucumán







NO VOS OBLIDEU DE MIRAR EL TEMPS!! 





BON CAP DE SETMANA NINS I NINES💓😜




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BON DIA FAMÍLIES!!!

 S'ACABA EL CURS I TOT FA OLORETA   D'ESTIU!!! HEM ARRIBAT AL DARRER DIA DEL CURS!   TOT JA ENS FA PENSAR EN L'ESTIU I AMB LA NOVA NORMALITAT. EL CONFINAMENT HA ESTAT MOLT LLARG I SEGUR QUE HI HA HAGUT TEMPS PER TOT: JOCS, NOVA ORGANITZACIÓ, RUTINES PER MANTENIR HORARIS I SOBRETOT MOLTA IMAGINACIÓ I PACIÈNCIA. ESTIC MOLT CONTENTA DE COM HA ANAT TOT DURANT AQUEST CURS I DE L'EVOLUCIÓ TAN POSITIVA DELS INFANTS I DE LA COL.LABORACIÓ DE TOTS VOLTROS; AIXÍ QUE ENHORABONA A TOTHOM!                                                          

ENGLISH

IT'S TIME TO SAY GOODBYE LITTLE MONSTERS IT'S BEEN A REAL PLEASURE BEING YOUR ENGLISH TEACHER HAPPY SUMMER HOLIDAYS!

BON DIA FAMÍLIES!!!

EL DARRER DIMARTS D'EXPERIMENTACIÓ!!!    SURARAN   O   S'ENFONSARAN?   NECESSITARÀS: UN RECIPIENT AMB AIGUA.   OBJECTES DE DIFERENTS MATERIALS QUE TINGUEM PER CASA (CLAUS, LLAPIS, TISORES, TAPS DE PLÀSTIC, JOGUINES, CULLERES...) ABANS DE FER-HO ÉS CONVENIENT QUE ELS INFANTS FACIN LES SEVES PRÒPIES HIPÒTESIS I VOS DIGUIN EL QUE PENSEN QUÈ PASSARÀ AMB L'OBJECTE, ENCARA QUE NO SIGUI LA RESPOSTA CORRECTE ÉS IMPORTANT QUE ELS HI DEMANEU, HO PENSIN I HO VERBALITZIN